söndag 12 oktober 2014

Inte en bild och inredningsfunderingar

Hej vänner!

Ännu en söndag är här och helgen har varit rätt ok tycker jag. Det är en skön känsla att hinna med det man ska. Jag är faktiskt rätt glad över att vi redan innan visning hade gått igenom alla våra saker för det visar sig vara guld värt just nu. Det är väldigt lätt att packa.

Många av mina inredningstankar just nu går åt till att fundera på lägenheten. Hur den ska inredas. Vilken känsla jag vill skapa där. Och den kommer inte bli någon minikopia av vårt hus har jag tänkt. Nej, istället vill jag faktiskt spinna vidare på den förändringen som vi har gjort (och kommer att göra) och förankra något nytt i vårt kommande hem. Däremot är stilen jag brinner för densamma så förändringen kommer minsann att bli en utmaning :) I ärlighetens namn försöker jag komma ihåg exakt hur lägenheten såg ut, men med en kort visning minns man inte direkt alla detaljer. Jag minns bara känslan och en utmaning som jag måste ta tag i. Men jag får ta och leta fram några gamla favorittidningar och suga i mig den inspirationen för att skapa något nytt. Åhh så kul det ska bli!

Nu är det dags för lite soffläge för mig. Inte dumt alls :)

Sköt om er så ses vi!

Kram
Jenny



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar