torsdag 15 maj 2014

Ny kompis

 Redo så fort jag kastar :)
 Ett kast till kan du väl göra?

Idag när jag skulle fotografera lite på Norrfrid fick jag en kompis som ville leka. En riktig goskit! Ville liksom inte att jag skulle ge upp med att kasta bollen :) Det är inte svårt att lura mig med de där bambiögonen! :) Men som tur var fick jag jobbet gjort också :) En helt fantastiskt väldresserad hund. Med ett så stort hjärta. Jag älskar djur. Det är så lätt att vara runt dem och man mår bra.

Det är så mycket som händer just nu. Högt och lågt. Det är ingen mening att summera mer än att livet på något konstigt sätt är som det ska. Och jag får hänga med. Det känns som att jag inte har en aning ens hur den här sommaren kommer se ut. Men så får det bli. Och jag välkomnar det.

Ha en skön, solig dag!

Kram

1 kommentar:

  1. Haha...jaa hon är go hon! :) Vilken kelgris och leksugen som få! Djur är underbara! Tur att du hann med jobbet oxå då! :) Det är spännande när man inte vet hur det ska bli!..man tar ett steg och vips händer saker man inte tänkt på eller förväntat sig och det kan bli såå bra! Ha en fin dag du med! Kram

    SvaraRadera