måndag 21 april 2014

Go Bananas

 Jag älskar blåvitt.
 
Jag vet inte vad jag tänkte på förra sommaren. Inte var det jordgubbarna i alla fall. Möjligtvis tänkte jag på att det inte kom så många som vi önskade och i helgen har det slagit mig varför. De hade nämligen gått total Bananas ifjol. Tagit över. Förökat sig. Och det kan ju faktiskt behövas lite jord för att det ska bli jordgubbar. Det skadar inte i alla fall. För om inte vi håller med jorden, så traskar de vidare till gräsmattan. Jösses. Inte visste jag att de var så vilda. En insikt rikare och jag tänker hålla dem i schack i år. Hoppas jag.

Helgen har varit riktigt skön och även om solen inte kom förrän idag till oss så har det varit perfekt uteväder. Vilken lisa för själen det är att få vara ute. Oavsett vad man gör egentligen. Jag blir otroligt påfylld. Nu känner jag mig redo att möta en ny vecka. Så får vi se vad den för med sig. Det kan faktiskt bli vad som helst. Som vanligt.

Ha en skön söndag kväll!

Kram
Jenny


1 kommentar:

  1. haha...ja där ser man! :) Alltid lär man sig nåt! :) Jag skulle vilja ha pallkragar med lite gott i...är både fint och praktiskt!...om jag har tid! Skönt att solen äntligen kom igår! Hade dock inte tid att va ute så mycket men... Ha en fin vecka! Kram :)

    SvaraRadera