fredag 28 februari 2014

Roligt på jobbet



Eija i högform vid porträttfotning.

Jag kan nästan inte förstå att det är mars imorgon. Nu är det vårmånad på allvar! :) Det enda jobbiga med den månaden, som jag för övrigt älskar, är att jag fyller 39. Huu, kan jag få backa några år? Att bli äldre känns bra men med tanke på barnfrågan är det ett aber. Ett kapitel för sig. Vi rår inte på tiden och allt är väl som det ska. Vi är där vi ska vara.

Ja, som ni ser händer det inte mycket här. Det mesta som händer görs för Norrfrid just nu. Jag skulle vilja göra om lite här hemma men med tanke på kraftdepån så läggs det på hyllan tills vidare. Det är kanske bra, man behöver låta saker vila för att det ska bli rätt. Det är i alla fall min erfarenhet.

Jag är verkligen lyckligt lottad som får göra så mycket roligt på min arbetstid. Jag älskar det verkligen. Ju mer man jobbar, desto mer ser man vad man måste jobba på, men jag är glad för varje dag som jag får öva och jobba för att bli bättre.

Som ett litet bildbevis på hur roligt det kan vara på jobbet blir det en par porträttbilder på Eija idag :) Vår nya Nigella, eller hur? ;)

Ha en underbara helg!

Kram
Jenny

3 kommentarer:

  1. Fina Jenny - allt gott önskar jag dig!
    Trevlig helg till dig också!
    Varma hälsningar, Gunilla

    SvaraRadera
  2. Superfina foton på fina Eija! Förstår att du har roligt och givande dagar! :) Härligt! Så ska det va! ..och på Norrfrid kan man ju inte annat än trivas! :) Ha en fin helg! kram

    SvaraRadera
  3. läste just en annan blogg om en tjej som var samma situation som er, dom tog beslutet att satsa på varandra resa, träffa vänner allt som är roligt , och plötsligt insåg dom att det skulle komma en bebis i juni,jag hoppas att det blir likadant för er,många kramar Mia

    SvaraRadera