tisdag 3 december 2013

Tipsa mig!

Hjälp mig finna platsen.

 

Idag behöver jag er hjälp.

Jag letar en praktikplats där jag kan få möjlighet att fotografera och behöver er hjälp att hitta den. Det kan vara allt från att fota inredning åt någon butik, fotoassistent hos en fotograf, mäklare som kan tänka sig fotningshjälp, tidningar som har möjlighet att ta in mig eller något annat bra som ni kommer på. Jag bara spottade ut några exempel nu och jag tar med varm hand emot alla idéer, stora som små!

Det får gärna vara i Västernorrlands län, men jag kan tänka mig åka på andra ställen i Sverige också om rätt ställe och möjlighet dyker upp.

Min tanke är att jag vill utveckla mitt fotograferande och jag bidrar gärna med vad jag kan. Sedan brinner jag ju såklart för inredning och har min grund som Feng shui konsult och inredare. Men det vet ni ju ;)

Fick du en idé nu? Tveka inte att maila mig på jennyshemochharmoni@gmail.com! Man vet aldrig vad det kan leda till.

Ja, det var väl dagens efterlysning :)

Kram

Jenny



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar