tisdag 19 november 2013

Dagens tips!

 Få extranummer av Lantliv.

Lantlivs julnummertidningar är mina favorit julnummer, i stort sett varje år. Därför tänkte jag tipsa er som är prenumeranter att ni kan få ett extra julnummer, inred för jul, om ni mailar till deras redaktion.

Maila
pren@lrfmedia.lrf.se
och lämna ditt namn och adress.

Sista dag för att maila och få ett ex gratis är 29 november.

Själv höll jag helt på att missa det så nu tipsar jag er andra som också kanske missat det. Nu väntar jag med spänning på den tidningen :)

Ha en fin tisdag!

Kram
Jenny

6 kommentarer:

  1. Tack för den Jenny! Undrade just varför den extra tidningen aldrig kom till mej, utan ligger istället med ordinarie nummer i tidningshyllorna. Älskar Lantliv, både bildligt och bokstavligt talat! Ha det gott!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Var så lite! :) Ja, jag har också väntat men jag tänkte att den kommer väl. Det kan säkert vara fler som missat den där notisen. Jag håller med, Lantliv är en underbar tidning. Måste komma ner till dig snart!!! Kram Jenny

      Radera
  2. Tack för tipset! Stod det i tidningen? Hade helt missat det isåfall. Spar alla Lantliv, både julnummer och övriga, men julnumren har en speciell plats i mitt hjärta.

    Kram,
    Jenny

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det stod med liten text i början, nederst på en sida. Det ska bli spännande att se hur det julnumret är! :) Kram

      Radera
  3. Visst är det toppen med extranumret! Gillar när man får lite extra inspiration :)
    Ha en trevlig kväll!
    / Amelie www.winckvintage.com

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det säger man inte nej till just nu :) Tack desamma! Kram Jenny

      Radera