tisdag 27 augusti 2013

Sovrummet



Ny vecka igen! Det går för fort alltså. Just nu får vi ju verkligen njuta av sensommar väder också och det gör jag verkligen. Jag laddar hela själen med det här ljuvliga vädret.

Här hemma pågår utrensningar överallt. Jag blir alltid väldigt sugen på det när det går mot höst och vår. Även om jag anser mig vara en riktigt bra rensare, så finns det alltid saker som läggs på hög överallt. Hur är det möjligt? Det var ju inte så länge sedan vi rensade vinden, tyckte jag, men när jag var uppe där härom dagen, så insåg jag att det visst fanns en hel del att rensa ut. Det är väl det som är Feng shui. Att man ändras och då ändras hemmet också.

Idag blir det en gammal bild från vårt sovrum. Jag vet inte, har jag visat den förut? Jag gillar i alla fall blandningen av grått och beige, det ger en bra känsla tycker jag. Jag blev faktiskt lite sugen att ta in de grå gardinerna dit igen, eller så köper jag ett par till ;)

Ha en fin dag mina vänner!

Kram
Jenny

5 kommentarer:

  1. Hej Jenny!

    Jag har sagt det förr och nu säger jag igen!
    Jag bara älskar ert sovrum! Tapeten, himmelsängen o alla fina textiler så vackert o rofullt tillsammans! Du kan vännen!

    Du gör helt rätt och laddar nu av solen och värmen!
    Kram
    Pi

    SvaraRadera
  2. Vackert sovrum ni har!:)
    Skulle också vilja rensa mer här hemma, men tar det lite i taget. Väntar på att FA-fyndet ska öppnas igen, så att jag kan bli av med det jag rensar bort också.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Vad tror du om motsatsen ? Förändras vi om vi rensar hemma ??
    Fint sovrum !

    Kram
    Anci

    SvaraRadera
    Svar
    1. Absolut! Ändras hemmet, så ändras vi. Ändras vi så ändras hemmet. Det är i stort samma sak eftersom vi hänger ihop. Kram

      Radera