fredag 13 april 2012

Husköp?

  Alla bilder lånade från hemnet.
Det här med att ha en bostad där det känns bra i hela kroppen är väldigt viktigt för mig. Men så är jag en riktig hemmamyra också *fniss* Jag älskar helt enkelt mitt hem. Det är min borg. Så har jag alltid varit. 
Idag tänkte jag inspirera er med ett hus som fångade mitt intresse härom dagen.
Jag säger Ja tack! Priset var ju som väntat högt, men om det var möjligt - Ja tack. Jag vågar inte ens tänka på hur vackert det här huset skulle kunna bli och vad man skulle kunna göra med trädgården. Gaaaahhh. Det har en amerikansk känsla över sig tycker jag. Tänk er det här med en massa, vackra, gamla möbler, en och annan härlig tapet och ljuset som bara strömmar in. I love it.
En sak är jäkligt säker. Förr i tiden kunde man bygga hus.

Så om ni är köpsugna i Göteborg så är det bara slå till :)

Nu önskar jag er en trevlig helg efter en rätt så bloggrik vecka :) 

Sköt om er!
KRAM
Jenny

6 kommentarer:

  1. Oh det huset hade jag inte tackat nej till.

    SvaraRadera
  2. Hej!

    Jaa verkligen ett spännande hus! Att bara sitta o googla runt på vackra hus o miljöer är en härlig sysselsättning! Det brukar nästa "brinna" i skallen av allt man vill göra! =)

    Måste bara säga en annan sak också...

    Så fantastiskt härligt att du bloggar en hel massa, det gillar vi som följer din fina blogg!

    En njutningsfull helg önskar jag dig o familjen!

    Gokramar från Veronica

    SvaraRadera
  3. Så härligt! Vilken rymd och mysigt fast det är flerfamiljshus på rad! :) Ser trevligt ut! Ha en fiin helg! Hoppas solen håller i sig! Kram

    SvaraRadera
  4. Vilket hus !!!
    -Men jag har turen att ha hittat mitt drömhus ! - Jag ska aldrig flytta härifrån ...Brukar säja att dom får bära ut mej härifrån med benen först ;)
    Här uppe är husen billiga...Inga miljoner för ett hus på landet!
    ha en härlig helg !
    kram Anneli

    SvaraRadera
  5. Om jag hade mycket pengar och ett jobb i Göteborg, visst skulle det vara intressant :)

    Ha en fantastisk helg !!

    Kram
    Anci

    SvaraRadera
  6. En gång i världen funderade jag och en kompis på att flytta till Göteborg ... men det var hundra år sedan och inte vågade vi heller, hi hi. Vilket jätteläckert hus, visst sätter inredningsfantasierna igång direkt!

    Trevlig helg, kram
    Jenny

    SvaraRadera