torsdag 15 september 2011

Fantastiska människor


Jag följer ett fantastisk program på svt. Det får mig att känna sådan tacksamhet och ibland skäms jag över hur jag överhuvudtaget kan tappa hoppet ibland när det gäller mitt eget liv och mina mål. 
Det här programmet ger mig en sådan obeskrivlig livsglädje. Jag känner att jag har så mycket att lära av dessa underbart starka människor. Och tur är väl det, för det är väl det vi ska göra i livet?

Har du inte sett programmet - se det. Vi har alla en chans att göra det bästa av vårt liv. En andra chans.

Kram
Jenny

4 kommentarer:

  1. Jag håller med dig, ett underbart program som väcker mycket känslor!!! Kram Johanna

    SvaraRadera
  2. Ah - tack för tipset. Precis vad man behöver se med jämna mellanrum. Nej, jag har faktiskt missat det.

    Allt väl med dig idag?

    Här blåser det men är förvånande varmt. Håller tummar och tår för att vi nu slipper regn på några dagar!

    Sköt om dig.

    Annakarin

    SvaraRadera
  3. Håller med jag också. Ett fantastiskt program. Vilka inspiratörer :)
    Kram Maria

    SvaraRadera
  4. Inte sett det programmet så jag tackar för tipset :)

    Ha en skön FREDAG och helg.
    Kramar

    SvaraRadera