fredag 1 juli 2011

Salsbilder


Hej vänner!

Det har varit en helt underbar vecka, den här veckan. Jag har njutit fullt ut av det fina vädret, läst böcker, ätit gott och mått allmänt GOOOOTT, precis som man ska på sommaren!(Det ska man göra jämt förresten) :)

Idag är det fredag igen och det gillar jag också :) Även om jag älskar när vädret är så här fint så är det inte dumt med en lite mulnare dag så att man kan vara inne och ta hand om allt fix. Det börjar läggas på hög.
Jag kände att det var dags att ni får något annat än trädgårdsbilder här också. Ni är inte bortskämda med inredningsbilder just nu.

Ha en underbar fredag OCH helg! Jag vet inte om vi ses i helgen. Har inte bestämt mig än :)Det beror lite på vilka äventyr jag ska ut på ;) Om inte annat ses vi till veckan :)

KRAM!
Jenny

7 kommentarer:

  1. Jättefina bilder, bordet är underbart! Kram Johanna

    SvaraRadera
  2. Superfint vackra bilder ..Håller med äta gott och bara njuta, ha en toppen helg kramar Monica

    SvaraRadera
  3. Ser jättefint ut och pioner är ju såå underbara! Ja i helgen blir det nog lite utflykter!:) Tack för kommentaren! Känns bra! Ha en trevlig helg! Kram

    SvaraRadera
  4. Så fina bilder, undrar lite över brickan som jag ser skymta i den högra bilden? Har du någon helbild av den? Var kommer den ifrån?
    Skorpan

    SvaraRadera
  5. I love your pictures!

    Wish you a happy weekend! Warm regards, Ingrid

    SvaraRadera
  6. Vilken fin kant det är på bordet!!
    Vad härlig vecka du har haft, det är ljuvliga dagar nu!:) Och så fina kollage du gör vännen!!

    Ha en fortsatt fin helg!
    KRAM

    SvaraRadera
  7. Verkar vara ett fint bord du har. Låter som att din vecka har varit helt fantastisk. Hoppas nästa vecka blir lika bra :)
    Kram Maria

    SvaraRadera