söndag 26 juni 2011

Vårt matrum

Hej söta vänner!

Hur har er midsommar varit?
Min blev mysig med utflykt och god mat. Passade perfekt i år med en lite lugnare midsommar.
Nästa vecka verkar värmen vara tillbaka och det känns så skönt! Då blir det lata dagar med solning :)
Idag blir det en glimt i matrummet. Här ser ni en skymt av min favoritsoffa här hemma. Ett auktionsfynd som jag är så glad att jag fick högsta bud på. Är så sugen att göra om i matrummet men jag vet inte riktigt hur. Får nog ta och skaffa mig lite inspiration tror jag:) Det gäller för mig att hålla det här rummet i schack då jordelementet tenderar att ta över hela tiden.
Ha en fin söndag!
KRAM
Jenny 

3 kommentarer:

  1. Den soffan hade gärna fått flyttat hit ;)
    Vad fint du har det.

    Kram Maria

    SvaraRadera
  2. Ditt matrum ser helt bedårande och färdigt ut! Den stilen på panelen har vi också på flera ställen i huset. Soffan ger en fin kontrast mot allt det vita. Kanske förnya med tyger och färgglada blommor?

    SvaraRadera
  3. Vilken underbart fin soffa- förstår att du är supernöjd med den!!!! Så fint ni har det. Kram Johanna

    SvaraRadera