tisdag 7 juni 2011

Sofftankar


Hej vänner!

Äntligen en ny fin vecka. Solen skiner och jag har äntligen tagit mig ur sängen :) Känner mig fortfarande matt men för varje dag blir det bättre. Jäkla dunderförkylning som jag åkte på!

Hur har er helg varit?

Den här veckan saxar jag mellan olika projekt, tiden räcker inte till! Massa vardagsmåsten som måste lösa sig helt enkelt. Tur att det är fint väder, det blir man alltid så glad av! :)

Just nu går jag och längtar efter en ny soffa. Jag har verkligen gillat vår gamla ikea-soffa men den börjar sjunga på sista versen, om man säger så. Det finns mycket fint så jag ska verkligen välja med omsorg framöver när det blir soffköpardags :)

Bilden är från vår sal. Det ser verkligen vitt (tokvitt!) ut men det är kameran som spökar. Så vitt är det faktiskt inte. Både väggar och golv är beige. Jag har ett väldigt ljuskänsligt objektiv och det har en tendens att bli väldigt vitt ibland när jag fotar. Måste lära mig kameran- pronto!

Ha en fin vecka vänner!

KRAM

Jenny

7 kommentarer:

  1. Hej Jenny :)

    Kul att titta in hos dig! Du är ju en av dem jag följde från allra första början...nu har jag inte varit så flitig överhuvudtaget en tid och därför har jag missat det allra mesta hos de allra flesta!

    HOppas du kryar på dig omg. Även norröver härjar eländiga förkylnigar som inte har lust att ge med sig...

    kram till dig!

    Annakarin

    SvaraRadera
  2. Har du sett att Mio har halva priset på en del soffor. Ex oxford både rak och svängd. Tyvärr går erbjudandet ut i dag så det brinner i knutarna om du är intresserad... Mvh/Ulrika

    SvaraRadera
  3. Skönt att du börjar krya på dig. :)
    Kram Maria

    SvaraRadera
  4. Skönt att du är på bättringsvägen! Det där med soffor är ju ett dilemma.. tycker jag i alla fall. Har haft några stycken men har inte riktigt varit nöjd med dom.. Ha det gott. Kram Lenita (skimrande kristaller)

    SvaraRadera
  5. Jag tycker det ser fint ut jag :)
    Skönt att du är bättre och kan ta itu med saker och ting. det längtar jag efter !!

    Kramar
    Anci

    SvaraRadera
  6. Hej! Va paff jag blev! Hade inte en aning om att du bloggar igen! Bra att du skrev kommentar hos mig så jag hittade hit! Gu så snyggt golvet blev! Älskar rutiga golv! Har ni målat om väggarna? Jättekul att du bloggar igen! Ska försöka ta igen allt jag missat här! Stor kram :)

    SvaraRadera
  7. Hallå Jenny och välkommen tillbaka!!! Klart du ska blogga, du har en massa vackert och inspirerande att visa från ditt hem, jättekul att du är tillbaka!! Mari.

    SvaraRadera