torsdag 23 juni 2011

Sjaltokig


Godmorgon vänner!
Hoppas ni har en finfin morgon. Morgonen är min favorittid på dagen. Allting ligger oskrivet framför mig och lugnet råder. Så skönt! Idag är det nästan lite dan före doppare dan känsla, eller hur? ;)
Jag kan bara konstatera en sak. Jag är en sjaloman! Japp! Är det något som jag alltid suktar efter så är det nya, fina sjalar. Jag tycker de kan ta den billigaste av tröjor till högre höjder. Jag tycker man helt enkelt sätter stilen beroende på vilken sjal man har. Jag hade tänkt visa er min mini walk-in-closet idag men det får bli senaste tillskottet i sjalhögen istället. 
Senaste tillskottet är från Nordljus, designad av ägaren Lina Åsard. En riktig sommarfavorit faktiskt! I vanliga fall brukar jag mest använda enfärgat men den här sätter piff på det mesta. Man blir glad av att bara se den! Jag kommer använda den flitigt i sommar.

Idag är det massor som står på göra schemat. Det gäller dock att ta sköna pauser som den här ;)

Ha en toppenbra dag, vi ses imorgon!

KRAM


Jenny

8 kommentarer:

  1. Hej
    Här är en till som är sjaltokig...
    önskar dig en riktigt skön skön midsommar med vänner och familj.
    kram
    sandra

    SvaraRadera
  2. Hihi jag är oxå en sjaloman ;) Har så många, men hittar ändå alltid en till och en till....den här var superfin. Önskar dig en underbar midsommar. Kram Johanna

    SvaraRadera
  3. Supersöt sjal! Glad midsommar// Christina

    SvaraRadera
  4. Jätte fin sjal!:)
    Ha en skön midsommar!
    Kram grodmamman

    SvaraRadera
  5. Kul att du visar Nordljus sjal, själv är jag återförsäljare till Nordljus och har en egen liten presentbod på gården. Jag gillar verkligen deras varor och din blogg är jättemysig, tack för den! Ha en trevlig midsommar Kram Lotta

    SvaraRadera
  6. Fin sjal ! Jag har sjalperioder...
    Du är klok, jag tänker på det som stod i förra inlägget. Varför måste allt var perfekt ??

    Jag önskar dig en underbar Midsommarhelg !

    Kram
    Anci (The Lighthouse)

    SvaraRadera
  7. Söt sjal. Önskar att jag 'orkade' använda sjalar då jag tycker det är så snyggt! Känner mig som att jag blir strypt av något som ligger runt halsen..

    Ha en riktigt fin midsommar :)
    Kram Maria

    SvaraRadera
  8. Hej Jenny!

    Hoppas du haft en skön Midsommar!!
    Jätte snygg sjal!!
    Sjalar piffar verkligen upp klädseln!!

    Fina bilder du visar samt bra och hurtigt skrivet!!

    Kram
    Pi

    SvaraRadera