tisdag 31 maj 2011

Planteringar




Hej vänner!

Hur har ni det?

Riktigt BRA hoppas jag! Själv har jag åkt på någon nedrans halsont och känner en förkylning i kroppen men det var flera år sedan sist så jag får väl vara tacksam för det :) Hoppas det ger med sig snart för jag gillar inte alls det här tillståndet.

Det har varit en riktigt regnig vecka. Så trist! Jag längtar så mycket efter lite sol nu, få mysa i solvärmen och få lite fler fräknar. Härligt! :)

Förra veckan fick jag ner lite sallad, rädisor och morötter i våra planteringsbackar, ska bli så roligt att se om de tar sig :) Jag köpte även lite jordgubbar, rabarber och kryddor som jag satte så nu hoppas jag att vi ska kunna äta oss igenom den här sommaren *skratt*

Bilderna jag visar idag är från fjolåret.

Ha en riktigt fin vecka vänner, jag ska ta och vila mig lite så att jag känner mig frisk snart igen.

Sköt om er!

KRAM

3 kommentarer:

  1. Så fint ni har det där! Ni verkar bo på ett fint ställe! Här har vi +25 grader, blåsigt o sol mellan varven ☺ Har blåst i en veckas tid nu!! Krya på dig! Kram Lenita (skimrande kristaller)

    SvaraRadera
  2. Så fint! Är detta från baksidan? Jag minns ett inlägg du hade om att ni skulle göra om där... Ser i alla fall himla mysigt ut.

    Lycka till med sådderna och krya på dig!
    Kram Marie

    SvaraRadera
  3. Krya på dig! Lycka till med din "köksträdgård".
    Inaa

    SvaraRadera